Nu har den kommit!

20120413_151258 (MMS)

Ella e överlycklig för sin alldeles egna cykel =) Det passar väldigt bra med både tippflak och flaskhållare, för då kan tigersnutten ligga på flaket och napparna i flaskhållaren =) Det får bli en premiärtur utomhus i helgen. . Jag och barnen ska tillbringa helgen hos mina föräldrar i Edsbro. Magnus ska ha spelkväll hemma hos oss. Åtta grabbar!!! Det kan bli livat det, haha ;-) Nu är det Let´s Dance på tvn, å jag har redan tagit på mig pyjamasen och ligger nerbäddad i sängen. Både Emil och Ella har envisats hela veckan med att vakna innan väckarklockan ringer. Onödigt tycker jag! Får se hur länge dom sover i morgon, för då tänker jag inte ställa nått larm. //Tjenixen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0