Trött som tusan...tydligen...

Jag var så tröööött igår att jag somnade för natten medan jag nattade Ella. Somnade kanske runt 20.15 och vaknade 06,30 i morse. Rätt skönt måste jag säga=) Fast jag missade ju Sons of Anarchy =( Måste kolla om det går på play.
.
Jag och barnen pyntade påskriset igår, medan Magnus skötte grillen.
Igår hämtade jag ut kläder från MeAndI som jag skickat efter. Emil blev så himla glad för sin traktor t-shirt som han valt själv. Den åkte på direkt!
Ellan ville också ha sina nya käder på sig =)
.
Idag har vi en lugn hemmadag. Magnus fixar det sista i badrummet. Jag och barnen har städat på deras rum. Det tog sin lilla tid det ;-)
Om ett tag ska jag ge mig ut på en springtur. Ska bli så skönt!
Hoppas att ni har en fin lååångfredag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0