Fikadejt =)

Jag och Emil åkte in till Norrtälje och mötte upp Åsa, Tilda och Leon på "tre praliner" för en fikadejt.
Det fanns hur mycket som helst att välja på. Vi gick därifrån med fullproppade magar =)
Fikasugen kille med härlig frisyr =)
Min och Emils bricka. Jag åt en supergod men mastig passionsfruktcheesecake. Emil tog en jordnötschokladruta och så delade vi på en liten smörgås!
.
Ikväll ska vi äta tacos och se på melodifestivalen med våra kära grannar Sofia, Kim och lilla Mira.
Verkar som att det här blir en riktig "svullardag".
//Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Basta cheescaken i varlden! Den saknar jag!

2012-03-13 @ 07:24:53
URL: http://lottach.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja den var grymmers!!

2012-03-13 @ 07:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0