Fredagar...

Ljuva Fredag=) Fredagarna brukar kännas mer härliga när man fått jobba en vecka och det äntligen är helg på G. Nu mera längtar jag efter att få kunna jobba en hel vecka... ;-)
Både Emil och Ella fick höga febertoppar i natt igen=( Ella 40,0 och Emil 40,5.... Det verkar som att det är influensa dom har... Emil hostar och Ellan är jättehes och kraxar som en liten kråka.
Undrar om man kommer hålla sig på benen själv. Får hålla tummarna för det!
.
Jag lyckades iaf ta mig ur mitt kraschade läge i soffan igår och tog en sväng på crosstrainern. Å vad skönt det kändes efteråt! Hoppas kunna ta mig iväg på en löparrunda i helgen oxå =)
Ser ut som att det ska bli soligt i helgen. Ev ska vi ut på isen och pimpla och grilla korv på söndag =)
Men det förutsätter ju såklart att isen är tillräckligt tjock och att barnen blivit pigga tills dess.
.
Nä nu kallar kaffekoppen! Morgonkaffe=dagens 1:a bästa ;-)
//Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0