Hurtat, kalasat och lite att se fram emot.

Idag har jag varit och sprungit en sväng! Himlans skönt och avslappnande det är=)
Inhandlade en del smågodis på rasten idag som vi sitter och mumsar i oss, så det var tur att man var ute och rörde på sig lite!
.
Igår firade vi Magnus som fyllde år. Han fick ett par nya gympadojjor och så har jag planerat in en sthlmsövernatting senare i vår. Då ska vi börja vår helg med en tripp till tatueraren!!AJ AJ AJ ;-)
Jag har bokat en tid för Magnus så han får fylla den han redan har (det behövs verkligen) å så ska jag själv pinas en liten stund!
.
I morgon ska jag och min fina vän och kollega Ulrika ta en tur till Thuns. Tror dock inte hon riktigt vet vad hon ger sig in på då både Emil och Ella ska med, haha =)
Magnus ska vara hemma och jobba på i badrummet han hela dan. Det kommer att bli så fiiiint!!!
//Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0