Tandläkarbesök...

Idag vart det en tur till folktandvården i Norrtälje. Har problem med en visdomstand som inte kommer upp. Den kommer få plats men det ligger för mycket tandkött över. Så idag vart det 2 bedövningssprutor och sedan skar och klippte tandläkaren bort så mycket hon kunde!
Jag tycker att det är så himlans obehagligt när halva ansiktet/huvudet är bortdomnat så där :-/
Dessutom blödde jag så mycket att jag var tvungen att tugga på tussar i en timme efteråt... Jag kommer vara svullen och förmodligen behöva knapra iprén ett par dagar och så ska jag borsta tanden/såret med en bakteriedödande gel. Just nu ser jag INTE fram emot kvällens tandborstning.... Måste nog ta Iprén en stund innan....det dunkar på rätt bra i tanden/såret nu =(
....Sådärja, då har jag fått beklaga mig lite grann ;-) Ibland är det skönt att få göra det, även fast det finns andra som har det betydligt värre än en själv.
.
Ellan fick en extradag hemma med farmor idag, men i morgon ska vi alla i famlijen fara iväg till jobb resp. förskola för första gången på 1 1/2 vecka! =)
//Go kväller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0