Usel löparrunda...

Den dåliga och mycket obekväma löpturen började med att jag inte riktigt tänkte mig för när jag klädde på mig. Underbyxorna (finare ordet för trosor;-)) har sån här glansig kvalitet och är dessutom lite för stora. Det resulterade i att dom lixom "gled runt" och jag stup i ett måste rätta till troskanten. Å såklart måste jag ju vända mig om varje gång oxå, för att se så det inte kommer nån som kan se när jag springer runt och drar i byxorna! Skulle inte förvåna mig om en nackspärr kommer och smyger sig på nu ;-)
Nä nästa gång ska jag tänka efter lite innan jag ger mig iväg, haha =)
Nu ska jag gå och göra mig iordning, för om ett tag ska jag iväg och fika med brudarna.
//Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0